جستجو

پاندا کونگ فو کار پاندا کونگ فو کار

پاندا کونگ فو کار

همه منتظر این رویداد بزرگ هستند

امروز اومدیم تا شما رو از آخرین اخبار پاندا کونگ فو کار 4 با خبر کنیم. همه منتظرن تا این انیمیشن جذاب رو از استدیو دریم ورکس بار دیگر  با داستانی جذاب ببینند. پس از 8 سال غیبت جک بلک دوباره به عنوان پو در پاندا کونگ فو کار 4 بازگشته است. تریلر جدید  انیمیشن خبر از یک دشمن جدید میدهد و از سوی دیگر بازگشت یک دشمن قدیمی به نام تایلانگ. در ادامه بیشتر به جزئیات خواهیم پرداخت . قبل از آن در پایین همین متن تریلر کامل و رسمی انیمیشن رو با هم مشاهده می کنیم. 

پخش ویدیو

8 شخصیت محبوب در تریلر حضور داشتند؟

1-تایگرس (ببری)

ببری که توسط آنجلینا جولی صداگذاری شده است در تریلر حضور نداشت. او یکی از ماهر ترین کونگ فو کار های چین است که عضو پنج آتشین است. اما کارگردان فیلم مایک میچل از حضور پنج اتشین حرف میزند اما به صورت ماموریت های جداگانه حضور دارند و حضورشان در فیلم مختصر است.

2-مانتیس

مانتیس که توسط ست روگن صدا گذاری شده یکی از پنج آتشین است که با اندازه کوچکش توانایی های زیادی دارد و دشمن های خود رو به راختی شکست میده او همچنین یکی از صمیمی ترین دوست های پو است که در قسمت های قبل نقش مهمی داشته. او هم مثل شخصیت قبلی در تریلر دیده نمی شود.

3-میمون(مانکی)

میمون که توسط جکی چان صداگذاری شده اون هم یکی از دوست های پو است و شخصیتی شوخ طبع است که او هم مثل دو شخصیت قبلی در تریلر حضور نداشت ولی انتظار می رود که میمون هم در فیلم حضور داشته باشد.

4-وایپر(افعی)

وایپر یا همون افعی که توسط لوسی لیو صدا گذاری شده عضو پنج آتشین است او یکی از زیبا ترین و مهربان ترین مار های چین است که او هم مثل سه شخصیت قبلی در تریلر حضور نداشته است.

5-کرین(لک لک)

کرین یا لک لک که توسط دیوید کراس صدا گذاری شده . او شخصیتی ارام و خوش بین است و ازروش کونگ فو غاز استفاده میکنه. او هم مثل 4 شخصیت قبلی در تریلر حضور نداشته و لی انتظار میرود که در انیمیشن حضور داشته باشد

پاندا کونگ فوکار

6-اوگوی

اوگوی که توسط راندل داک کیم صداگذاری شده است و شخصیت یک لاک پشت معلم و روحانی بنیان گذار کونگ فو است. او در قسمت 1 انیمیشن در گذشت و در قسمت های بعدی به صورت روحانی وجود داشت. احتمال داره که در این قسمت هم به همان صورت حضور داشته باشد.

7-شیفو

شیفو که توسط داستین هافمن صداگذاری شده است که یک روباه قرمز است و استاد کونگ فو در قلعه یشم است. او سخت گیر و جدی است او همچنین اولین شاگرد اوگوی و پدرخوانده پو است. او در تریلر انیمیشن دیده میشود که در سکانسی با پو حرف میزند. انتظار می رود که شیفو نقش پر رنگی رو در این قسمت ایفا کند.

8-تای لانگ

تای لانگ که توسط ایان مک شین صداگذاری شده است. یک پلنگ است و دشمن اصلی پو در فسمت 1 انیمیشن. او بسیار قوی و مغرور است. او شاگرد سابق شیفو بوده و خودش رو جانشین اوگوی میدونه. او در تریلر دیده میشود و احتمال داره که او برای انتقام باز گشته است تا انتقام خود را از شیفو و پاندا بگیرد.

معرفی اجمال و جمع بندی

این انیمیشن جذاب که به سبک کمدی /ماجراجویی است 18 اسفند1402(8 مارس 2024) در سینما های امریکا به روی پرده می رود. این قسمت داستان پنج آتشین و جنگجوی اژدها را ادامه می دهد. پو باید دوباره رهبری گروه را به دست بگیرد و از سبک جدید کونگ فو پیروی کند تا بتونه دشمن های خود رو یکی پس از دیگری از رو به رو خود بر دارد. در این قسمت علاوه بر دشمنان قدیمی خود دشمنان جدیدی هم اضافه شده و پو باید با آنها هم به مبارزه به پردازد

این صفحه رو گم نکنید تا از آخرین اخبار این انیمیشن جذاب جا نمونی