جستجو

پلی استیشن فایو پرو

پی اس 5 پرو

پی اس فایو

وب سایت ورج مشخصات کامل پی اس فایو پرو را فاش کرد . وب سایت ورج حرف از تقویت 45 % گرافیک این کنسول می زند که در ادامه در مورد تمام این ها به صورت کامل صحبت می کنیم. در پی اس فایو پرو شاهد تغییرات جذاب و مهم خواهیم بود 

یک منبع غیر معتبر : سونی در حال اماده سازی چیزی فراتر از یک کنسول عادی دارد میسازد میگویند برای ما یک کنسول شگفت انگیز میخواهند طراحی کنند که دنیای گیم را متحول میکند .

منتظر اخبار به روز باشید تمام اخبار جدید در همین صفحه قرار میگیره . تا پایان این مقاله با ما همراه باشید

 
 

خلاصه ای درباره ی پی اس فایو پرو

 PS5 Pro قطعاً یک سخت افزار و نرم افزار فوق العاده است که تجربه بازی حیرت انگیزی با گرافیک های شگفت انگیز، محیط های هیجان انگیز و قابلیت های قدرتمند را ارائه می دهد.  سریع به بار می افتد و ساعت ها سرگرمی را برای بازیکنان هر سطحی فراهم می کند.

گیمر ها قطعا با در ختیار داشتن این نسخه کنسول تجربه بهتری را حس کنند و نرخ بازسازی بالاتر را در اختیار داشته باشند و به طور کلی تجربه دل نشین تری خواهند داشت و این یک کنسول تمام عیار است.

زمانیکه صنعت بازی به سوی آینده ای هیجان انگیز می رود، PS5 Pro آماده است که چالش را بپذیرد و تجربه بازی دلپذیری را ارائه دهد. بخشی از این تجربه، همه چیزی است که شما از یک کنسول بازی منتظر هستید. با فناوری متقدم و سخت افزار پیشرفته، این کنسول بازی مطمئن است که تجربه ای را به شما ارائه دهد که به هیچ وجه مانند آن نیست.

PS5 Pro نه تنها یک کنسول بازی است، بلکه یک دروازه به یک دنیای جدید از امکانات است. این کنسول بازی، امکانات و قابلیت های متنوعی را ارائه می دهد که طراحی شده اند تا شما را در مقررات قرار دهند و تجربه بازی شما را به یک سطح جدید برسانند. با گرافیک شگفت انگیز، محیط های هیجان انگیز و قابلیت های قدرتمند، PS5 Pro کنسول بازی مناسبی برای بازیکنانی است که بهترین ها را می خواهند.

پس تا پایان این مقاله همراه ما باشید

 
پی اس فایو پرو

خبر غیر رسمی ( تغییراتی در دسته دوال سنس )

این خبر خیلی دقیق و قابل اعتماد نیست ولی این خبر را  از چند توییت معروف به دست اورد ایم .

طبق اخبار غیر رسمی که ما بررسی کردیم احتمال تغییرات جدید و اضافه شدن آپشن های جدید به دسته دوال سنس هست یکی از این توییت هایی که ما بررسی کردیم و نسبتا اخبار درستی را میزند می گویید شما میتوانید در دسته جدید پی اس فایو پرو رنگ ال ای دی دسته را به طور دلخواه تغییر دهید که این میتونه یک آپشن جالب و جدید باشه.

 همچنین اضافه شدن هپتیک فیدبک های بیشتر به دسته جدید که میتونه بازی را جذاب تر کنه البته که خیلی ها با لرزش دسته و افکت های دسته مشکل دارند زیرا باعث زودتر خالی شدن شارژ دسته میشه و این می تونه آزار دهنده باشه که قطعا راهی برای کم کردن یا غیر فعال کردن آن ها خواهد بود .

اگر اخبار دقیق تر و بیشتری باشد در همین صفحه اعلام خواهد شد.

 

مشخصات فنی پلی استیشن 5 پرو

پلی استیشن 5 پرو که با نام Trinity  شناخته می شود به پردازنده گرافیکی پر قدرت و سریع تر مجهز شده تا طرفداران کنسول سونی رو به وجه بیاره و اینه که این کنسول رو از نسل قبلی متمایز می کنه . 

اطلاعاتی که وب سایت ورج داده حاکی از این هست مه پی اس فایو پرو در زمینه رهگیری پرتو ها پیشرفته تر و دقیق تر شده است و بعضی از بازی ها با فریم ریت و گرافیک بهتری از پلی استیشن 5 در حالت عادی یعنی نسخه ( فت و اسلیم) اجرا خواهد شد . وب سایت ورج اعلام کرده که سونی از حافظه ی سریع تری در این کنسول استفاده خواهد کرد تا خروجی بهتری برای استفاده از پلی استیشن برای طرفداران داشته باشه . 

ظاهرا توسعه دهندگان هم اکنون میتوانند کیت های ازمایشی را سفارش دهند و استفاده کنند.

با وجود تقویت پردازنده گرافیکی سونی تصمیم گرفته از همان پردازنده مرکزی پلی استیشن فایو عادی استفاده کند و فقط فرکانس پردازش را ارتقا دهد .

به طور احتمال گفته شده که پردازنده مرکز می تواند به فرکانس ۳٫۸۵  گیگاهرتز دست بیابد و چیزی حدود 10 درصد بیشتر از پلی استیشن 5 عادی .

مدل عادی پلی استیشن 5 دارای حافظه ای با پهنای باند 448 گیگابایت بر ثانیه است در حالی که این عدد در مدل پرو به 576 گیگابایت تغییر یافته و سرعت بیشتری را ارئه می دهد و در نهایت پهنای باند آن از 28 % عبور خواهد کرد .

ورج می گوید سونی قصد دارد تا با فناوری pssr گرافیک و فریم ریت بهتری را در اختیار گیمران حرفه ای قرار دهد .
سونی قصد دارد تا گرافیک 1080 را 4k  برساند ولی مشکلی که وجود دارد تاخیر دو میلی ثانیه ای  هست که به وجود امده ولی گفته میشه در حال حل مشکل هستند . سونی در حال حاضر روی کیفیت 8k نیز کار می کند.
ورج در مقاله ای دیگر می گوید اگر توسعه دهندگان بازی بتوانند بازی هایشان را به موقع اماده کنند و تحویل دهند پلی استیشن 5 پرو را در تعطیلات سال میلادی به طور قطعی خواهیم داشت. فعلا اطلاعاتی از قیمت و ظاهر پلی استیشن فایو پرو در دسترس نیست به محض منتشر شدن اخبار جدید در همین صفحه اخبار گذاشته می شود . 
ممنون که تا پایان مقاله همراه ما بودید .
 
 

جمع بندی

یه چند تا سوالی که ذهن خیلی ها رو درگیر کرده رو بهتون بگم که خیالتون راحت باشه!

1_آیا خیلی قیمت کنسول بالا رفته ؟ خیر فاصله ی قیمتی خیلی تغییر نخواهد کرد فعلا طبق چیزی که ما اطلاع داریم چیزی حدود 100 الی 200 دلار بالاتر از پی اس فایو عادی خواهد بود

2_کدام قابلیت ها پیشرفته تر خواهند شد در این نسخه ی پی اس فایو پرو ؟ قابلیت‌هایی نظیر قدرت پردازنده مرکزی، قدرت گرافیکی و کیفیت تصویر از جمله مهم‌ترین این قابلیت‌ها به شمار می‌آیند.

 3_ ایا دسته ی پلی استیشن فایو پرو تغییر میکند؟ در بالاتر میتوانید توضیحات کامل را بخوانید